Życie Podkarpackie nr 48/2016 Życie Podkarpackie nr 48/2016

Życie Podkarpackie - informacje z regionu Przemyśla, Jarosławia, Lubaczowa, Przeworska

Życie.pl, nr 339/2016, Niedziela 4 grudnia 2016 r., Barbary i Piotra
Opublikowano
Przeworsk
Odpowiedź ZUS-u na sygnał
W wydaniu Życia Podkarpackiego z dnia 1 czerwca opublikowana została informacja pt. „Kolejka tworzona przez automat vs. rzeczywista kolejka”. Opisana przez Czytelnika sytuacja rzeczywiście mogła mieć miejsce w dniu, gdy aplikacje działały w ograniczonym zakresie, a to sprawiło, że zaburzona została płynność w obsłudze naszych klientów.

Klienci, którzy tego dnia zgłosili się do Inspektoratu ZUS w Przeworsku w celu wybrania zaświadczenia, praktycznie wydawanego od ręki, zostali poinformowani o zaistniałej sytuacji. W związku z tym czekali na moment, w którym możliwe będzie wystawienie potrzebnego zaświadczenia.

Warto dodać, że klient, który złożył wniosek i oczekuje na sali obsługi, nie pobiera po raz drugi biletu, aby odebrać swoje zaświadczenie. Natomiast jest zapraszany do stanowiska przez pracownika, który to zaświadczenie wystawił. W opisywanym dniu mogło się więc zdarzyć, że przy okienku znajdował się klient, który był wcześniej obsłużony w ograniczonym zakresie i powrócił, aby ostatecznie załatwić swoją sprawę. W tym czasie rzeczywiście na tablicy mógł być wyświetlany już inny numer. Dodam, że te chwilowe problemy szybko zostały usunięte i klienci obsługiwani byli zgodnym z numeracją biletów.

0 Komentarzy
user
skomentuj
Komentujesz jako:
nr 48/2016
E-wydanie
elektroniczna wersja
"Życia Podkarpackiego"
w formacie PDF
przeglądaj
Przejdź na wersję Premium
dostęp do pełnych wersji artykułów
e-wydanie
prenumerata wydania papierowego
sprawdź wersję Premium
Sonda
Prezenty z okazji mikołajek lub pod choinkę...
  • Kupuję on-line
  • Wynajduję w małych sklepikach lub centrach handlowych
  • Stawiam na bony podarunkowe
  • Sam tworzę