Życie Podkarpackie nr 21/2017 Życie Podkarpackie nr 21/2017

Życie Podkarpackie - informacje z regionu Przemyśla, Jarosławia, Lubaczowa, Przeworska

Życie.pl, nr 148/2017, Niedziela 28 maja 2017 r., Augustyna i Jaromira
Opublikowano
Przeworsk
Odpowiedź ZUS-u na sygnał
W wydaniu Życia Podkarpackiego z dnia 1 czerwca opublikowana została informacja pt. „Kolejka tworzona przez automat vs. rzeczywista kolejka”. Opisana przez Czytelnika sytuacja rzeczywiście mogła mieć miejsce w dniu, gdy aplikacje działały w ograniczonym zakresie, a to sprawiło, że zaburzona została płynność w obsłudze naszych klientów.

Klienci, którzy tego dnia zgłosili się do Inspektoratu ZUS w Przeworsku w celu wybrania zaświadczenia, praktycznie wydawanego od ręki, zostali poinformowani o zaistniałej sytuacji. W związku z tym czekali na moment, w którym możliwe będzie wystawienie potrzebnego zaświadczenia.

Warto dodać, że klient, który złożył wniosek i oczekuje na sali obsługi, nie pobiera po raz drugi biletu, aby odebrać swoje zaświadczenie. Natomiast jest zapraszany do stanowiska przez pracownika, który to zaświadczenie wystawił. W opisywanym dniu mogło się więc zdarzyć, że przy okienku znajdował się klient, który był wcześniej obsłużony w ograniczonym zakresie i powrócił, aby ostatecznie załatwić swoją sprawę. W tym czasie rzeczywiście na tablicy mógł być wyświetlany już inny numer. Dodam, że te chwilowe problemy szybko zostały usunięte i klienci obsługiwani byli zgodnym z numeracją biletów.

0 Komentarzy
user
skomentuj
Komentujesz jako:
Sonda
Kiedy musisz skorzystać z pomocy lekarza specjalisty, to...
  • Decyduję się na NFZ, czekam w kolejce
  • Nie czekam, idę do lekarza prywatnie
  • To zależy. Raz NFZ, raz prywatnie
nr 21/2017
E-wydanie
elektroniczna wersja
"Życia Podkarpackiego"
w formacie PDF
przeglądaj
Przejdź na wersję Premium
dostęp do pełnych wersji artykułów
e-wydanie
prenumerata wydania papierowego
sprawdź wersję Premium