Życie Podkarpackie nr 29/2017 Życie Podkarpackie nr 29/2017

Życie Podkarpackie - informacje z regionu Przemyśla, Jarosławia, Lubaczowa, Przeworska

Życie.pl, nr 202/2017, Piątek 21 lipca 2017 r., Daniela i Andrzeja
Opublikowano
Jarosław
Jarosław chce się promować regionalną marką „Carpathia”
„Carpathia” ma być wspólnym wyróżnikiem głównie dla produktów i atrakcji turystycznych. Ma promować region jako warty odwiedzenia. Władze Jarosławia uważają, że poprzez wejście do wspólnej dla większego obszaru marki będą mogły promować i rozwijać możliwości miasta oparte na bogatej historii, kulturze i miejscach wartych odwiedzenia.
fot. UM Jarosław
Jarosław ma duży potencjał i może się stać ważnym punktem oferty turystycznej, opartej na bogatym dziedzictwie Karpat w ramach marki „Carpathia” – twierdzili uczestnicy spotkania.

Poprzednie władze miasta podjęły pracę nad stworzeniem własnej marki. Przygotowano nawet jej wprowadzenie. „Jarosław” miał być znakiem, który dobrze się kojarzy, tak samo jak produkty czy usługi sygnowane tym określeniem. Z wprowadzenia własnej marki jednak zrezygnowano. Według burmistrza Waldemara Palucha lepiej (...)

artykuł premium
Przeczytałeś tylko fragment tekstu.
Chcesz mieć dostęp do pełnej treści tego i wszystkich
innych artykułów na Życie.pl?
Przejdź na wersję Premium
już od 5,99 zł miesięcznie
Masz już wykupiony dostęp? zaloguj się
Co otrzymasz w wersji Premium?
Dostęp do pełnych wersji wszystkich artykułów
Dostęp do e-wydań
Dostęp do ogłoszeń drobnych z gazety Życie Podkarpackie
Rabaty przy prenumeracie
Dowiedz się więcej
1 Komentarz
user
skomentuj
Komentujesz jako:
user
Boćko 178.43.42.160 20.11.2015

Co tam robi ten który rozwalił Jarosław czyli J. Dąbrowski ?

Sonda
Czy wiesz jak jeździć po rondzie turbinowym?
  • Tak
  • Nie
nr 29/2017
E-wydanie
elektroniczna wersja
"Życia Podkarpackiego"
w formacie PDF
przeglądaj
Przejdź na wersję Premium
dostęp do pełnych wersji artykułów
e-wydanie
prenumerata wydania papierowego
sprawdź wersję Premium