Życie Podkarpackie nr 38/2019 Życie Podkarpackie nr 38/2019

Życie Podkarpackie - informacje z regionu Przemyśla, Jarosławia, Lubaczowa, Przeworska

Życie.pl, nr 261/2019, Środa 18 września 2019 r., Ireny i Józefa
Opublikowano
Jarosław, Lubaczów, Przemyśl, Przeworsk, Region
PRZEMYŚL promowany w efektownym filmie firmy HENSFORT
Pamiątki wielkiej europejskiej historii oraz bliskość dawnych polskich Kresów, Bieszczad i Lwowa powodują, że Przemyśl posiada wyjątkową atmosferę. To właśnie miasto, nazywane „turystycznym sercem wschodu” – firma HENSFORT postanowiła uczynić głównym bohaterem interesującego filmu reklamowego, nad którym pracowano przez ostatnie 2 miesiące.

Przemyśl uważany jest za jedno z najstarszych i najpiękniejszych polskich miast. Położone u podnóża Karpat, może pochwalić się bogactwem ponad tysiąca zabytków, historycznych kamienic, unikalnym pochyłym rynkiem oraz przepięknymi widokami ze wzgórz.

Film zatytułowany „Make yourself at home” (Poczuj się jak u siebie w domu) zrealizowany przez producenta energooszczędnych okien, będzie promował miasto i firmę na arenie międzynarodowej – m.in. podczas targów w Paryżu i Norymberdze, na których HENSFORT zaprezentuje swoje produkty. Z pewnością przyczyni się również do turystycznej promocji regionu w Polsce.



– HENSFORT kreuje miasto z którego się wywodzi w kilku wymiarach – najważniejszym architektonicznym, ale także w społecznym, sportowym i kulturalnym. Dlatego w filmie, nad którym pracowaliśmy ponad 2 miesiące, pokazujemy Przemyśl przez pryzmat naszych realizacji, wspieranych inicjatyw i społecznego zaangażowania marki. „Make yourself at home” jest swego rodzaju zaproszeniem do miasta i współpracy z firmą, która właśnie w tym mieście dynamicznie się rozwija – wyjaśnia Jacek Wach, Dyrektor ds. Marketingu w HENSFORT Sp. z o.o.



Na dwuminutowym filmie widzowie mogą zobaczyć m.in. historyczną przemyską starówkę wraz z rynkiem, Plac Niepodległości, Kopiec Tatarski, dolinę Sanu oraz forteczne trasy rowerowe. W filmie zaprezentowano także wspierane przez HENSFORT ciekawe wydarzenia i inicjatywy aktywizujące lokalną społeczność – m.in. „Niesamowity Dzień Dziecka”, charytatywny mecz piłkarski pomiędzy Reprezentacją Artystów Polskich, a Reprezentacją Przemyśla oraz drużynę futbolu amerykańskiego Przemyśl Bears i zawodników downhill z Metod Mates.

W filmie przedstawiono także realizacje firmy HENSFORT, które na stałe wkomponowały się w krajobraz Przemyśla m.in. Galeria Sanowa, Osiedle Infores Park, Apartamenty Fredry, Hotel Albatros, cukiernia Selfier oraz nowoczesne domy prywatne.




– Historia firmy HENSFORT jest nierozerwalnie związana z Przemyślem. To właśnie w Przemyślu od początku istnienia firmy produkujemy nasze okna i drzwi, które oferujemy na rynku europejskim. Jestem dumny z tego, że nasza aktywność może przyczyniać się do promocji miasta na arenie międzynarodowej – podsumowuje Andrzej Pichur, Prezes Zarządu HENSFORT Sp. z o.o.




Film można obejrzeć na: www.przemysl.hensfort.com oraz na YouTube.










10 Komentarzy
user
skomentuj
Komentujesz jako:
user
Uuij 37.248.253.147 28.08.2019

Brawo! Świetna reklama. Dziękujemy

user
Przemyślak 185.73.91.202 28.08.2019

Mega pomysł! Brawo HENSFORT.

user
asdf 35.0.127.52 28.08.2019

Nie polecam . Niechlujny montaż . Zwichrowane Okna . Mili do chwili sprzedaży . Nie reagują na pisma z reklamacją . Wywalone pieniądze w błoto .

user
Ja 185.25.123.142 22:57:50 28-08-2019

Podpisz się pod tym Imieniem i nazwiskiem nieudaczniku ????????

user
DOC 185.38.225.2 28.08.2019

Bardzo fajny film.

Szkoda jedynie, że Życie Podkarpackie nie reklamowało filmu promującego Przemyśl, który powstał na zlecenie Urzędu.

Widać komu zależy na dobru miasta i na pewno nie jest nim ŻP ze swoją obsesją na punkcie Pana Prezydenta Bakuna

user
skn 37.30.22.213 13:07:18 28-08-2019

Proszę sobie nie robić jaj, skoro z Życiem nie jest pan an bieżąco, po co głupio komentować?

https://www.zycie.pl/informacje/artykul/23802,nowy-film-promujacy-przemysl-jak-miasto-go-wykorzysta-wideo,1

user
xyz 79.191.63.96 00:55:39 29-08-2019

Ten komentarz jasno pokazuje kto tu ma obsesję i na czyim punkcie...

user
ŁUK 185.25.123.168 28.08.2019

Mam nadzieję, że NIEROBOM z UM będzie chociaż trochę wstyd.  Prywatne filmy robią za nich robotę. To ONI powinni zebrać szanowne litery w Polskę i świat i promować miasto. Same pilniki pod UM to zdecydowanie za mało. Wybory z resztą zweryfikują wiele.... 

user
PRZEMO 94.40.19.216 28.08.2019

Genialne. Wystarczy tak niewiele, by zrobić tak wiele... Brawo HENSFORT - pomysł i wykonanie REWELACJA!!!

user
Tym 81.161.192.181 06:30:23 29-08-2019

Brawo wreszcie ktoś za tych nierobów odwalił całą robot€ ale i tak powiedzą, żeśmy zrobili

nr 38/2019
E-wydanie
elektroniczna wersja
"Życia Podkarpackiego"
w formacie PDF
przeglądaj
Przejdź na wersję Premium
dostęp do pełnych wersji artykułów
e-wydanie
prenumerata wydania papierowego
sprawdź wersję Premium