Życie Podkarpackie nr 25/2019 Życie Podkarpackie nr 25/2019

Życie Podkarpackie - informacje z regionu Przemyśla, Jarosławia, Lubaczowa, Przeworska

Życie.pl, nr 176/2019, Wtorek 25 czerwca 2019 r., Łucji i Wilhelma
Opublikowano
Region
Kolejna metoda oszustów. Zanim zapłacisz zaległości za prąd, dwa razy się upewnij!
Klienci spółki Polska Grupa Energetyczna Obrót powinni się mieć na baczności. Oszuści, podszywający się pod firmę sprzedającą energię, wysyłają e-maile z fałszywymi fakturami, wzywające do uregulowania zaległych płatności.
Po otrzymaniu podejrzanej poczty najlepiej zweryfikować informacje o zaległościach, kontaktując się z infolinią dostawcy prądu.

Fałszywa korespondencja wysyłana jest z adresu zaleglosci@pge.pl i podpisana danymi Anna Szulc, jak również z adresu biuro@pge.pl. E-maile trafiają i do klientów indywidualnych, i do samorządów, firm oraz instytucji. Z treści nadesłanej poczty klienci PGE Obrót dowiadują się, że w związku z błędnie wyliczoną fakturą zalegają z płatnościami i jeśli nie uregulują podanej kwoty, firma naliczy odsetki. Spółka, pod którą podszywają się fałszywi sprzedawcy, przestrzega przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i zachęca do weryfikacji otrzymanej poczty i kontaktu z infolinią.

– Zgłoszenia dotyczące fałszywych maili odnotowujemy w całej Polsce. Zwracamy się do naszych klientów o zachowanie szczególnej uwagi i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z infolinią pod numerem telefonu (+48) 422 222 222 – wyjaśnia rzecznik prasowy PGE Obrót Mariusz Majewski.
0 Komentarzy
user
skomentuj
Komentujesz jako:
nr 25/2019
E-wydanie
elektroniczna wersja
"Życia Podkarpackiego"
w formacie PDF
przeglądaj
Przejdź na wersję Premium
dostęp do pełnych wersji artykułów
e-wydanie
prenumerata wydania papierowego
sprawdź wersję Premium