Życie Podkarpackie nr 7/2019 Życie Podkarpackie nr 7/2019

Życie Podkarpackie - informacje z regionu Przemyśla, Jarosławia, Lubaczowa, Przeworska

Życie.pl, nr 50/2019, Wtorek 19 lutego 2019 r., Konrada i Arnolda
Opublikowano
Przemyśl
W przychodni otwarto call center. Rejestracja u specjalisty ma być łatwiejsza [ZDJĘCIA]
Call center ma ułatwić rejestrację w 23 poradniach znajdujących się w przychodni „kolejowej” na Sportowej i w szpitalu na Monte Cassino. Średnio każdego dnia obsługuje on 700 osób.
fot. Paweł Bugira

Otwarcie punktu rejestracji telefonicznej dyrektor szpitala Piotr Ciompa rozpoczął od pokazania fragmentu pierwszej strony z Życia Podkarpackiego dokładnie sprzed roku. „Dantejskie sceny na Sportowej” brzmiał tytuł artykułu o olbrzymich problemach z rejestracją pacjentów w poradniach. To stało się inspiracją dla władz szpitala do wprowadzenia zmian. – Dlatego zainwestowaliśmy 200 tysięcy złotych w otwarcie call center, ponieważ reagujemy na opinię publiczną, która wysyła nam sygnały, co mieszkańców Przemyśla boli najbardziej. Dziękujemy mediom, które nam to sygnalizowały – powiedział P. Ciompa.

Dyrektor przyznał (...)

fot. Paweł Bugira
fot. Paweł Bugira
artykuł premium
Przeczytałeś tylko fragment tekstu.
Chcesz mieć dostęp do pełnej treści tego i wszystkich
innych artykułów na Życie.pl?
Przejdź na wersję Premium
już od 5,99 zł miesięcznie
Masz już wykupiony dostęp? zaloguj się
Co otrzymasz w wersji Premium?
Dostęp do pełnych wersji wszystkich artykułów
Dostęp do e-wydań
Dostęp do ogłoszeń drobnych z gazety Życie Podkarpackie
Rabaty przy prenumeracie
Dowiedz się więcej
7 Komentarzy
user
skomentuj
Komentujesz jako:
user
Tadeusz 79.191.54.111 06.02.2019

Niektórzy nasi"wybrańcy" są na wszystkich zdjęciach gdzie coś otwierają,składają wiązanki,modlą się publicznie itp.

A wcale nie są fotogeniczni.

Co oni mają w sobie?

user
kaska 31.0.47.157 06.02.2019

Cos widocznie maja .

Daruj sobie i nie czepiaj sie chlopie.

Dobrze sie kogoś  krytykuje  z  wygodnego fotela.

user
ola 31.183.237.72 07.02.2019

w latach 1980 i 90-ch telefonicznie rejestrowałam swoje dziecko ,siebie  do lekarza w przychodni do której należeliśmy. Zamawiałam wizytę domową telefonicznie do chorego ojca bez żadnego problemu. Do wielu specjalistów nie trzeba było mieć skierowania szło się do lekarza z marszu. To co kiedyś było normą dla ludzi ,dziś po tylu latach i  z taką  technologią jaką mamy, przedstawione zostało przez dyrektora szpitala i wojewódzkich notabli jako niebywały sukces i osiągnięcie z przecinaniem wstęg na miarę lotu w kosmos.

user
lol 188.146.58.29 21:12:11 07-02-2019

W latach 80, 90-tych mało kto posiadał telefon, teraz każdy ma co najmniej jeden komórkowy (a niektórzy jeszcze stacjonarny) i porcję "darmowych minut" dlatego teraz jest problem z dodzwonieniem się gdziekolwiek. 

user
Kornel 31.183.165.171 07.02.2019

O znowu ON!

user
DANIEL 5.173.192.14 07.02.2019

Przemyśl - centrum innowacji

user
Mira 37.248.253.226 08.02.2019

Tylko trzeba będzie się tam jeszcze dodzwonić..

nr 7/2019
E-wydanie
elektroniczna wersja
"Życia Podkarpackiego"
w formacie PDF
przeglądaj
Przejdź na wersję Premium
dostęp do pełnych wersji artykułów
e-wydanie
prenumerata wydania papierowego
sprawdź wersję Premium