Życie Podkarpackie nr 20/2017 Życie Podkarpackie nr 20/2017

Życie Podkarpackie - informacje z regionu Przemyśla, Jarosławia, Lubaczowa, Przeworska

Życie.pl, nr 144/2017, Środa 24 maja 2017 r., Joanny i Zuzanny
Opublikowano
Przemyśl
Przejściowe problemy z rzecznikiem konsumentów
– Cały czas mam problem z kurtką zniszczoną przez jedną z pralni chemicznych w Przemyślu. Niestety, nie mam się do kogo zwrócić z moim problemem – powiedział nam bezradny Józef Ząbecki.

Pan Józef mieszka pod Przemyślem. Ktoś mu poradził, aby ze swoim problemem udał się do rzecznika praw konsumentów, w którego zakresie obowiązków jest pomoc i porada w takich sytuacjach. – Byłem u miejskiego rzecznika konsumentów. Ten jednak powiedział, że nie może mi pomóc, bo to nie jego teren i nie może wchodzić w kompetencje powiatowego rzecznika konsumentów. Tego jednak (...)

artykuł premium
Przeczytałeś tylko fragment tekstu.
Chcesz mieć dostęp do pełnej treści tego i wszystkich
innych artykułów na Życie.pl?
Przejdź na wersję Premium
już od 5,99 zł miesięcznie
Masz już wykupiony dostęp? zaloguj się
Co otrzymasz w wersji Premium?
Dostęp do pełnych wersji wszystkich artykułów
Dostęp do e-wydań
Dostęp do ogłoszeń drobnych z gazety Życie Podkarpackie
Rabaty przy prenumeracie
Dowiedz się więcej
0 Komentarzy
user
skomentuj
Komentujesz jako:
Sonda
Kiedy musisz skorzystać z pomocy lekarza specjalisty, to...
  • Decyduję się na NFZ, czekam w kolejce
  • Nie czekam, idę do lekarza prywatnie
  • To zależy. Raz NFZ, raz prywatnie
nr 20/2017
E-wydanie
elektroniczna wersja
"Życia Podkarpackiego"
w formacie PDF
przeglądaj
Przejdź na wersję Premium
dostęp do pełnych wersji artykułów
e-wydanie
prenumerata wydania papierowego
sprawdź wersję Premium