Życie Podkarpackie nr 31/2020 Życie Podkarpackie nr 31/2020
Forum - Forum regionalne - Przemyśl
Opublikowano 19:55:26 09-06-2020
Prezydent Bakun stracił większość
Zobacz komentowany artykuł
Odpowiedzi:
user
Nick 79.191.57.232 19:55:27 09-06-2020

Kamiński w Wordzie i Urzędzie Miasta. Wszędzie się pcha, nawet dzień dobry nie potrafi powiedzieć jak wchodzi do urzędu. Wielki urzędnik, będzie gorzej niż było, nic nie było a teraz będzie mniej niż zero. 

user
Stan 46.134.14.153 20:10:24 09-06-2020
Jak chodził do szkoły podstawowej to dobrze nie potrafił się podpisac
user
Maly 31.183.165.162 20:18:07 09-06-2020

a od jutra ochrona jak dla prezesa jednej słusznej partii? Widać ,słychać i czuć jak część mieszkańców "ich uwielbia"!

user
Przemyślak 88.156.141.203 20:29:39 09-06-2020

Czarzasty tych dwóch z SLD już wyrzucił ze swoich szeregów. Ludzie potrafią się jednak się sponiewierać za srebrniki. A Kamiński, ech..., brak słów. Znawca od wszystkiego czyli od niczego. Tragiczny obraz tego miasta. Kogo mieszkańcy wybrali, radnych nieporadnych żądnych tylko diet i stołków. Jak ich widzę w Rynku, robi się niedobrze. Ciekawe, czy tak samo kłócą się i oszukują swoje rodziny.

user
Maly 31.183.165.162 20:30:55 09-06-2020

Posłuchajcie przebieg sesji rady pomiędzy godz. 4 min. 55 a godz. 4 min. 58, a dowiecie się ile  wg jednej z rządzącej partii  miesiąc  wrzesień w 2020 roku ma dni?

user
ale 31.183.148.167 20:31:22 09-06-2020

Kaminskiego nie lubicie?

A za co kochacie Prezydenta?


user
lecz 79.191.83.13 11:46:20 10-06-2020
ja go nie kocham za to że tak wspaniale zapomniał o tym co obiecywał w trakcie kampanii... no i że konsekwentnie się tego trzyma że takie miasto zastał i nic się nie da zrobić... w sumie wygodne ale irytujące...
user
Dziś Krakus 5.173.41.45 20:41:49 09-06-2020

Kto to ten Kamiński? To ten co twierdził, że się bloki zawalą na Glazera gdy wybuduje się nowa droga?

user
Król maciuś pierwszy 5.173.32.2 21:01:32 09-06-2020
I to jest efekt domina. A teraz szczekajcie nieudacznicy bo eldorado dojenia sie skonczylo.
user
zadumany przemyski obserwator 83.31.145.47 23:33:02 09-06-2020

Dzisiaj tylko tyle i aż tyle. Jacy wyborcy , taka "wadza" , jaki pan , taki kram. Oj przemyski suwerenie , kolejna kompromitacja , wstyd . Ale czy zasługujecie na lepszych , widać i słychać że raczej nie. Szkoda czasu i słów.

user
Tadeusz 79.191.60.86 07:33:54 10-06-2020

Jednen "skarb" mamy na Żoliborzu

A drugi rośnie nam w Przemyślu.

 Też wymaga ochrony na tym samym poziomie.Poczytajcie:


https://nowiny24.pl/przewodniczacy-rady-miejskiej-w-przemyslu-boje-sie-o-swoje-zycie-i-zdrowie-podjalem-odpowiednie-kroki-prawne/ar/c1-15016679

Koszty Rady Miejskiej z jakimi powinna się liczyć przy ochronie "swojego skarbu"


https://nowiny24.pl/ile-kosztuje-ochrona-jaroslawa-kaczynskiego-prawo-i-sprawiedliwosc-placi-za-ochrone-ponad-18-mln-zl-rocznie/ar/c1-15016619

user
doktór 31.183.221.229 09:52:01 10-06-2020

Tadeusz A POzatym wszyscy zdrowi oprócz Ciebie

user
Fredek z Fredropola 79.191.47.117 12:55:54 10-06-2020

Jest szansa aby miasto zmienić w jeden WIELKI BURDEL jak w średniowieczu Rzym i Wenecję. To  może tylko dokonać wybitny specjalista od kultury znany i szanowany bolszewio-pisior, ,,przedsiębiorca" Januszek Z

user
Szwejk 79.191.47.117 13:02:04 10-06-2020
Za Austro-Węgier w Przemyślu i okolicy było ponad 100 lupanarów, jest szansa aby pobić ten rekord pod takimi specjalistami od kultury jak Minika i jej luminarz wicedyrektor CK w Przemyślu Z. Szef rady  miasta będzi wydawał koncesje...ha,ha,hi,hi.   Już Platon mówił, że demokracja jest trudna bo czerń i  swołocz dorywa się do władzy.  Ha,ha,haaaaaaaa,hiiiiiiiihuuuuuuuaaaaaa
user
pytanko 178.37.152.84 13:41:35 10-06-2020

A jak się mają trzy przemyskie Magdaleny Ogórek? Nie ma to jak się zeszmacić z PiS

user
kapus 5.173.64.76 14:06:23 10-06-2020

teraz juz macie wszystko,władze możliwości planowania i  realizowania,ustawiania noooo wszystko,kasa żarcie  picie  jazdę gransko no wszystko   no to zapierdalać  i pokazać jak mając wszystko robimy dobrze dla tego miasta żeby przemyśl był przemyślem...a tu widzę ze klient ktoremu troszkę pojechali na forum już zapierdala na policje że sie obawia o swoje zdrowie i zycie ...no kurwa kto mu zagraża ,gansterów w przemyslu nie ma albo siedzą albo wyjechali albo już geriatria jak sie boisz to po co sie wszędzie pchasz i kłapiesz....co by tu nie pierdolili na jaska zapot. ze dyzma ze burdelarz ze chachment ze huj wie co ale nigdy nawet jak cos mu grozilo nie  szedł sie skarżyc...swoj chłop ...no ze barwy zmienił to takie zycie ...lewica tez dobra do konca nie jest....no teraz mmacie wiekszośc to pokażcie co zrobicie....gowno zrobicie gnojki bo wam sie juz w glowka pierdoli...popijcie taniego wina  troszke po pysku dostancie to moze na ziemie wrocicie....do roboty...a ty jasku jak dokonales przewrotu to dopilnuj zeby wszystko bylo jak nalezy w tym naszym Przemyslu teraz na tobie taki obowiazek spoczywaaaaa

user
maestro 195.136.179.51 15:04:52 10-06-2020

Brawo Kulawik i Zapotocki choć nigdy nie pałałem miłością do Sld to maja jaja.


user
Pjoter 85.89.174.196 15:28:50 10-06-2020


user
Skorpion 83.31.64.143 18:12:18 10-06-2020

Pomijając sprawę tzw.  tasowania się lokalnych niby polityków, jasno i jednoznacznie wynika, że chodzi im o kasę. Czy jedna, czy druga strona czy też satelity, myśl zawsze jest jedna - kasa, a jak nie teraz to wpływy, bo kasa zawsze wtedy będzie. Czy jako prezes, dyrektor, kierownik lub co najlepiej Przewodniczący Rady niemocy, o pardone Nadzorczej. Czas ucieka, uciekają ludzie (z miasta), uciekają podatki. Miasto faktycznie istnieje jedynie na mapie, struktury konstrukcji budowlanych i drogowych walą się (i walą tych niby polityków).

Sentencja: nasze miasto czasy świetności ma daleko za sobą, przyszłości nie widać i to nawet na dalekim horyzoncie.

Porównując dzisiejszy Przemyśl (i ten za niejakiego Chomy) w porównaniu z okresem przed I wojną światową i II wojną światową to bryndza. Nie ma dzisiaj ani porządnego hotelu ani porządnego burdelu. Trzeba oddać prawa miejskie do nic nie ujmują Przedmieścia Dubieckiego, Stubna itd.

user
HakunaBakuna 46.76.115.21 13:03:22 14-06-2020
Smutna to prawda.
user
Oj 31.183.187.40 21:16:38 10-06-2020

Maestro,i mnie sie tez to podoba. I tak trzymac !

user
janusz 90.255.137.146 00:29:57 11-06-2020

Pierwsze co nalezy zrobic to odwołać prezydenta Przemyśla bo to szkodnik i facet bez pomysłu na rzadzenie .

user
waldek 90.255.137.146 00:43:10 11-06-2020
Maciej Kaminski Urodzony w 1985 roku w Przemyślu, z wykształcenia nauczyciel, technolog żywnośc .  CO TO KRWA MAC MA BYĆ !!!! co to teraz kelnerzy beda rzadzic miastem? ludzie opamietajcie sie w tym Przemyślu . Prezydenta macie akwizytora na  przewodniczacego rady wybraliscie kelnera to moze pora otworzyc jakąs pozadna restaurację w miescie. Za Chomą to bedziecie jeszcze płakać wy głuptasy.
user
Czarzasty. 31.0.80.119 18:28:03 11-06-2020

Przy okazji wyszło, że w mieście nie ma lewicy. Jest burdello! Si, si burdello. Pogonić w czorty pajaców. 

user
gość 185.25.123.203 20:14:11 11-06-2020

Brawo nareszcie  Radni dogadali się mam nadzieję dla dobra Przemyśla brawo Panowie z SLD.  Wrzucając Was z partii Pan Czarzasty tyko traci, dziwne że sam nie widzi że powoli niszczy SLD łącząc się z Biedroniem.

user
Maniek 81.161.203.123 20:36:00 11-06-2020

SLD i Bidroń razem  tworzą nową partie   SOJUSZ  LGBT kolor tęczy 

user
HakunaBakuna 46.76.115.21 12:59:01 14-06-2020

Prezydent Bakun stracił coś dużo bardziej wartościowego niż większość w Radzie Miejskiej. Prezydent Bakun stracił zaufanie ludzi, w tym też tych którzy na niego głosowali. W mojej ocenie zdaje sobie z tego sprawę ale robi dobrą minę do złej gry. Choć czasem jak na niego patrzę to mam wrażenie, że jest zwyczajnie głupi.

user
Ast 31.0.43.6 04:48:45 15-06-2020

Na reszcie uczciwi i sprawiedliwi znów górą! Ponoć mają uchwalić cudzołóstwo za legalne na terenie miasta. 

Skomentuj Zaloguj się
user
Skomentuj
Komentujesz jako: