Czwartek, 21 sierpnia 2014

Strona główna Życia Podkarpackiego

Rejestracja | Logowanie
reklama
Dodaj komentarz

Czy w wydziale komunikacji muszą być kolejki? :: zobacz komentowany artykuł

w wydziale komunikacji w Jaroslawiu jest zla organizacja jest patologia,urzednicy ktorzy tam pracuja obsluguja petentow bardzo powoli na wszystko maja czas to jest tak np.zlozylem wniosek o wymiane dowodu rejstracyjnego pani przyjela po czym kazala wykupic znaczki skarbowe i olate za dowod a sama czeka az ja wroce z kasy za ten czas moglaby przyjac co najmiej dwuch petentow ale poco sie wysilac jak i tak jej zaplaca czy sie stoi czy sie lezy dniowka sie nalezy a do tego przyjdzie kolezanka czy kolega i czas leci a ty stoj w kolejce jak glupi tak byc nie powinno urzednicy nam laski nie powinni zyja i dobrze zarabiaja dzieki naszym poidatkom nie zwalajmy winy na ukraincow dlaczego w Przeworsku niema kolejek nie zwalaja winy na ukraincow choc mogliby jest tam dobra organizacja tam sa urzednicy dla ludzi nie odwrotnie,swego czasu bylem wydziale komunikacji w Jaroslawiu potrzebowalem kopie dowodu rejstracyjnego dla firmy ubezpieczeniowej bo mialem wypadek chodzilo o odszkodowanie trafilem do kierownika wydzialu(dzisiaj prawdopodobnie naczelnik)to byl byl arogancki odpowiedzial ze nie moze mi wydac kopi dowodu bo niewie czy przejdzie przez kancelarie i odprawil mnie z kwitkiem rzucajac moimi dokumentami zdenrwowal sie bo zapytallem sie jaka kancelarie ja potrzebuje tylko ksero dowodu jezeli tak sie zachowuje kirownik wydzialu to jaki przyklad daje pracownikom dziwne ze zle dziala ten urzad sa kolejki wymyslaja dziwne procedury kancelarie,doda jeszcze bylem na drugi dzien zalatwilem sprawe bez problemu bez kancelarii.Jesli chcemy zeby ten wydzial dobrze funkcjonowal dobrego zarzadce zeby nam petentom nie robil laski nie opowiadal bajek treba zrobic tam porzadek,nie moze tak byc ze otworza dwa okienka i potem dziwne ze sa dziwne kolejki trzeba siie wziac do pracy,gdyby ja tak pracowal w takim tempie jak oni to mnie pracodawca zwolnil,czas na zmiany rowniez na stanowisku naczelnika bo od tego trzeba zaczac,jezeli ktos czuje sie urazony to z gory przepraszam,dobranoc
Po pierwsze, jeżeli wiecie w jakie dni jest dużo klientów, to na ten czas należy zwiększyć liczbę pracowników obsługujących (no ale to trzeba mieć deko wyobraźni i chęci). Po drugie - do wcześniejszego wpisu jack91.237.161.156 - pamiętaj o jednym, w każdym jednym urzędzie pracują nie najlepsi ludzie, tylko ci, którzy maja znajomych, którzy załatwili im tam pracę. Nie dziw się więc, że w urzędzie spotkasz się z chamstwem, niekompetencją, arogancją i skandaliczna obsługą petentów. Urzędnicy są pewni tego, że nawet jak zwyzywają petenta to nikt ich nie zwolni, przecież wujek, ciocia, mama lub tata nie po to ZAŁATWILI pracę żeby ich ktoś zwalniał. Nie po to tworzy się niepotrzebne działy w urzędach, żeby siedzieli tam ludzie " z przypadku", którzy uczciwie wygraliby konkurs. Praca w urzędach jest dla "swoich". Przykładów można mnożyć, a nie raz po pojawieniu się list kandydatów spełniających wymogi formalne na dane stanowisko, jeszcze przed rozmową kwalifikacyjną, już było wiadomo kto zostanie nowym urzędnikiem.
Jak rejestrowałem samochód obsługiwał mnie Pan, który ni z tego ni z owego mówił do mnie na ty, choć wogóle gościa nie znam. Do klienta przede mną mówił to samo. Ogólnie było to dość zabawne. Ale skrajnie nieprofesjonalne. Dzisiaj ludzie mają manię nagrywania (co widać w telewizji). Kiedyś ktoś go nagra i będzie dopiero zabawnie, ale nie dla niego. Powinni brać przykład z innych urzędów, które już przeszkoliły ludzi w zakresie obsługi klienta. A może na takiego trafiłem. Generalnie nie mam ochoty by urzędnik mówił mi na ty. To nie jest normalne. Każdy uznałby, że to dowód lekceważenia.
TAK NA PEWNO MOŻNA ZAŁATWIĆ SZYBKO SPRAWĘ PRZED GODZINA 15 JAK POWIEDZIAŁ PAN W SZKOŁA, SZCZEGÓLNIE ŻE WYDZIAŁ KOMUNIKACJI CZYNNY DO 14:30 HEHEHEHE
TAK TAM MUSZĄ BYĆ KOLEJKI - BO URZĄD BY NIC NIE ZAROBIŁ - ROZUMIECIE DROGA REDAKCJO - OTO ODPOWIEDŹ NA WASZE PYTANIE
A po 15.00 torba tablic rejestracyjnych i do domu (to dla uprzywilejowanych którzy nie muszą odwiedzać szacownego urzędu, aby załatwić sprawę). A dla petentów stojących w kolejce nie ma czasu. Urzędnicy, w trakcie obsługi petentów gdzieś wychodzą na kilka minut (ksero, skaner, pogawędka ze spotkanymi znajomymi,/???). A KOLEJKA STOI, ot i cała prawda o wydziale komunikacji z Jarosławiu Ludzie to widzą.